poniedziałek, 20 stycznia 2014

Belive in yourself!

'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą' 
Na pewno każdy z nas czasem wątpi w Siebie, przestaje wierzyć. Nie uwierzę, że ktoś z was w życiu nie miał wzlotów i upadków. Dzisiejszy cytat, mówi nam, że nie można się poddawać. Sama miałam w życiu taki okres, kiedy naprawdę się poddałam, i nie chciałam ruszyć na przód. Ale trzeba powiedzieć Sobie dość, i pamiętać że życie jest jedno. Wyobraź Sobie, że przed Tobą stoi osoba, która ma masę pieniędzy, przyjaciół, wielki dom, nigdy się nie poddaje. Ma po prostu idealne życie. Nagle zdajesz Sobie sprawę, że twoje życie jednak nie jest takie kolorowe. Zazwyczaj porównujemy się do kogoś innego, tak jak w tej sytuacji... Ale po co to robimy? Po co porównujemy się do osoby której nawet nie znamy? Której możemy nawet nigdy nie spotkać? Po co to czytasz? Po to że chcesz usłyszeć że masz się nie poddawać? A może dlatego, że chcesz wiedzieć, że ja też podjęłam setki, tysiące tych złych decyzji, a mimo tego wciąż brnę do przodu? 
ODWAŻ SIĘ ŻYĆ. Wyobraź Sobie, że w życiu nie ma ograniczeń. Ograniczenia nie istnieją. Jesteś osobą, która sama odpowiada za Swoje życie i za to jak je przeżyje. Zamiast iść i realizować Swoje marzenia, wolisz siedzieć bezczynnie? Tak jest lepiej. Tak jest prościej. Tak jest wygodniej.
Chcesz o tym posłuchać? Chcesz posłuchać o tym, jak czas przepływa Ci między palcami? Jak każda pojedyncza sekunda twojego życia już nigdy nie wróci? A ty marnujesz czas, robiąc rzeczy o których zapomnisz już za sekundę? Nie możesz tak tego zostawić, weź życie w Swoje ręce i się nie poddawaj, pamiętaj-ograniczenia nie istnieją!

KLIK jeszcze mam dla was filmik, który jest moją motywacją w każdej sytuacji:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz