piątek, 31 stycznia 2014

moje sekrety...

Postanowiłam wybrać się dzisiaj na spacer, i bardzo się rozczarowałam. Zima już mija, są tego plusy i minusy jak wiemy, ale bardzo mi przykro że trwała tak krótko. No cóż...
Ale dzisiaj nie o tym, przychodzę do was z notką żebyście mnie troszkę poznali, mianowicie napisze wam dzisiaj parę sekretów o mnie, mam nadzieje że się spodoba. Tak więc, zaczynajmy! :) 
potrzebuje dużo czasu żeby komuś zaufać
nie lubię swojego ciała i bardzo chce schudnąć 
wstydzę się ładnych chłopaków
marzę o wyjeździe do Londynu 
i akurat w te wakacje mam okazje, ale nie wiadomo czy się uda
uwielbiam pochmurne dni, ponieważ mogę wtedy mieć chwilę dla Siebie, po prostu leże i oglądam filmy
wszystkim się przejmuje i wymyślam problemy które nie istnieją
chodzę na siłownie
zanim zasnę dużo rozmyślam
często mam 'zawias życiowy'
jestem bardzo nieśmiała, szczególnie dla nowo poznanych osób


12 komentarzy:

  1. w sumie to jesteśmy podobne bo aż w 5 punktach które wypisałaś ze mną jest tak samo może zaobserwujesz mojego bloga? jesli tak ja na 100% zaobserwuje twojego
    http://world-of-oblivioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja marzę o wyjeździe do Madrytu,
    również jestem nieśmiała :)
    obserwuję, liczę na rewanż :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i zapraszam do siebie :)
    PS polecam zmienic czcionkę, bo jest mało czytelna :(

    http://blondieslifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastosowałam się do rady :))
      na pewno wpadnę ;*

      Usuń
  4. ciekawy post :)
    ładna z ciebie dziewczyna, belive in yourself ;)

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także wolę pochmurne dni, chyba że są wakacje to wtedy nie ^^
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Informuję że zostałaś nominowana do lba!
    w uzyskaniu informacji wejdż na mojego bloga!
    mojapasj.blogspot.com

    Obserwacja = Obserwacja ?? Ja obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej na moim blogu.
    http://kedui.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie odwiedź Londyn jest przepiękny! :) Ja też coś mam do przystojnych chłopaków, że przy nich nie potrafię się normalnie zachowywać i się wstydzę, zazwyczaj wcale się po prostu nie odzywam.

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń