środa, 15 stycznia 2014

przyjaźń

Ta notka będzie całkowicie inna od poprzednich. Mianowicie postanowiłam poruszyć temat przyjaźnij, i napisać co ja na ten temat myślę :) 
Dlaczego wogóle o tym pisze? widziałam u paru innych dziewczyn na blogach takie wpisy, i bardzo mi się spodobało więc ja też postanowiłam takie coś napisać. Kim może być przyjaciel? otóż, przyjaciel to osoba która jest w stanie skoczyć za Tobą w ogień bez żadnego zastanowienia, ale i osoba której ufasz bezgranicznie, jest wiele innych czynników tej prawdziwej przyjaźnij, ale tu nie o to chodzi. Każdy człowiek wie jak jest w tych czasach, ludzie mają miliony wymarzonych przyjaciół ale czy chociaż jedna z tych osób jest prawdziwą? właśnie, i tutaj nikt nie zna odpowiedzi na pytanie. Otóż, nie chodzi o to żeby osoba była przy nas kiedy dobrze się bawi ale jak mówi powiedzenie; 'prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie'. Ludzie zbyt szybko się do Siebie przywiązują i to jest tym błędem. Prawdziwa przyjaźń pozostaje na zawsze, przetrwa wszystko. Przyjaźń buduje się latami, na podstawie upadków i wzlotów, przyjaciele akceptują Swoje wady i zalety.
Miałam parę przypadków takich przyjaźnij, ale jest to lekcja na całe życie, ponieważ każda z tych osób była wspaniała, ale nie można jej było nazwać przyjacielem/ółką. To wszystko wynika z tego, że wielu z nas nie odróżnia przyjaźnij od zwykłej znajomości. Wydaje nam się, że pierwsze wrażenie liczy się najbardziej, ale jesteśmy w błędzie. 
Czy przyjacielem może być ktoś, kogo dopiero poznałem/ałam która nie wie o nas wszystkiego, można powiedzieć że nas nie zna, ani my jej nie znamy? i czy na pewno można jej zaufać? Czy wogólę na nas zasługuje? przecież nie chodzi o to, aby mieć z kim rozmawiać, czy spędzać czas, ale o to żeby ta osoba była przy nas zawsze gdy tego potrzebujemy, w chwilach upadków i chwilach wzlotów. Prawdziwi przyjaciele nie potrzebują słów by zrozumieć, bo prawdziwym przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko, a mimo to nadal Cię kocha...

No więc, według mnie napisałam słowa które mają w Sobie chociaż część prawdy, nie wiem jak wy sądzicie :) chciałam jeszcze powiedzieć, że ja myślę iż mam wokół Siebie wspaniałych ludzi, ale odróżniam przyjaciół, i chociaż naprawdę jest ich mniej niż mogłabym policzyć na palcu jednej ręki, wiem że zawsze mogę na tę osoby/osobę liczyć. 


 +mam osobę z którą nie utrzymuje już kontaktu takiego jak niecały rok temu, a mimo tego czuje że cały czas jest obok mnie i zawsze mogę na nią liczyć, to jest prawdziwa przyjaźń! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz