piątek, 17 stycznia 2014

pytania ;)

Witajcie! :* w tej notce, postanowiłam odpowiedzieć na takie podstawowe pytania, ponieważ chcę żebyście mnie lepiej poznali:) no więc co tu dużo mówić, zaczynamy!

1.jakie jest twoje największe marzenie?
jak to się mówi, nie powiem bo się nie spełni. no ale, mam dużo marzeń, i wszystkie próbuje realizować.

2.co byś zrobiła gdybyś mogła wszystko?
nic, wydaje mi się że było tak jak jest cały czas.

3.na czym polega przyjaźń? 
KLIK tutaj wszystko napisałam na ten temat :) 

4.od jak dawna blogujesz?
będzie już tydzień

5.masz prawdziwego przyjaciela?
mam najlwspanialszą przyjaciółkę na świecie :)

6.planowałaś już swoją przyszłość?
tak, i to nie raz. ale wiem, że wszystko co zaplanujemy wypada inaczej, więc staram się nie planować tylko żyć chwilą, co będzie to będzie, i tak się musi stać.

7.czego nigdy nie zapomnisz?
jest dużo rzeczy, które pozostaną w mojej głowie na dłuugi czas.

8.kim są twoi idole? 
Rihanna 
♥ Lana del rey
♥ Metalica
♥ Happysad
Buka
♥ Hucz Hucz

9.uważasz że kłamstwo jest dobre?
powiem szczerze, że zależy od sytuacji, ponieważ każdy z nas kiedyś skłamał. 

10.jesteś odważna?
staram się być, ponieważ wiem że żyje się raz, ale zależy od sytuacji. 

11.uważasz że jesteś tolerancyjna?
zależy w sumie w jakich kwestiach, ale staram się być. 

12.jeśli zachorowałabyś na raka, jaka była by osoba której powiedziałabyś o swojej chorobie? 
na pewno rodzice, i najlepsza przyjaciółka.

13.jakiej cechy nie lubisz w ludziach?
nienawidzę fałszywości, dwulicowości, nienawidzę jak ktoś kłamie prosto w oczy, oszukuję, obgaduje, popisuję się, próbuje mi kogoś odebrać. jest tego wiele, to pierwsze cechy które wpadły mi do głowy.

14.wzorujesz na kimś styl ubierania?
nie, raczej nosze to co mi się podoba

no i to na tyle! myślę że trochę mnie poznaliście, macie jeszcze parę zdjęć;)






 


1 komentarz: