wtorek, 14 stycznia 2014

muzyka♥

Witajcie kochani!
Tylko znalazłam chwilę czasu, to natychmiast siadłam do pisania nowej notki:) 

Tak więc, w tej notce baardzo bym chciała poruszyć temat muzyki. Dla mnie muzyka jest czymś bez czego po prostu nie mogłabym wyobrazić Sobie życia. Ciężko to określić, ale ma dla mnie priorytetowy przekaz w moim życiu. Masa gatunków, masa wykonawców, masa stylów- wszystko dla każdego, jak kto woli. Ja osobiście, słucham różnej muzyki, zależy co wpadnie w ucho. Nie wiem czy tylko ja tak mam, że siadam wieczorami wykończona w fotelu z kakaem i siedzę w słuchawkach? myślę że większość z nas lubi się tak odprężyć. 

No cóż, chciałabym też pokazać wam parę kawałków które zachowały/zachowają się w mojej pamięci na długo! :) 
KLIK - tą piosenkę w sumie usłyszałam parę minut temu, ale od razu wpadła mi w ucho więc postanowiłam, że ją dodam
KLIK - coś na prawdę w moim stylu 
KLIK - nie może tu zabraknąć metaliki! ukochany, kultowy przebój w którym zakochałam się od razu 
KLIK - od pierwszego razu kiedy ją usłyszałam mi się spodobała, najbardziej refren
KLIK - co prawda - rap, ale uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! trafił do mnie od razu, i przesłuchałam go już tysiące razy, jeszcze się nie znudził... 
Może wymienię jeszcze parę ulubionych wykonawców? a więc tak, na mojej liście musi znaleźć się: 
Rihanna 
♥ Lana del rey
♥ Metalica
♥ Happysad
Buka
♥ Hucz Hucz
dlaczego? wszyscy trafili do mnie naprawdę w stu procentach, i nie wyobrażam Sobie żeby ich nie słuchać... 
Myślę, że to już koniec ;) Dowiedzieliście się, co myślę na ten temat, i myślę że notka się podobała! Dodam jeszcze parę zdjęć, i myślę że na dzisiaj tyle :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz